ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

2017-11-22 20:46

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

 

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το ιστόγραμμα με τις διαθεματικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στην τάξη μας (υποχρεωτικό και προαιρετικό πρόγραμμα) κατά την επεξεργασία της θεματικής ενότητας

 

  

 

Παίζουμε με το puzzle "Ζωγραφίζω και μαθαίνω το σώμα μου"

 

 

Κάνουμε γυμναστική με τα μουσικοκινητικά τραγούδια

" Έχω ένα σώμα " και " Το δεξί χεράκι επάνω "

 

 

Φτιάχνουμε τρισδιάστατα πορτρέτα

 

 

Μία ιδέα που μας άρεσε πολύ και τη βρήκαμε εδώ

 

 

 

Ζωγραφίζουμε το σώμα μας στο κεφαλάκι που μας ταιριάζει

 

 

Παίζουμε στο διαδραστικό πίνακα με το εκπαιδευτικό λογισμικό babypedia και την ενότητα "Γνωρίζω το σώμα μου"

 

 

Παίρνουμε πληροφορίες για το σώμα μας και το πώς είμαστε φτιαγμένοι από τα βιβλία

 

 

Κόβουμε και προσπαθούμε να κολλήσουμε τα εσωτερικά όργανα του σώματός μας στη σωστή θέση

 

 

Οι πέντε αισθήσεις

 

Διαβάζουμε τα βιβλία πληροφοριών για τις αισθήσεις της Σουρ Μάντι από τη σειρά Αισθήσεις και συμπληρώνουμε φύλλο εργασίας από το e-children.blogspot.gr