ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

2019-12-18 22:56

Φτιάχνουμε το περίγραμμα του σώματός μας σε χαρτί του μέτρου,

γράφουμε τις λέξεις από τα μέλη του σώματος

και τις τοποθετούμε στη σωστή θέση

βλέποντας πίνακα αναφοράς

Σχηματίζουμε το περίγραμμα του σώματος

και με τουβλάκια...

 
 
 
 

Ακούμε το τραγούδι του ΕΝΑ, το τραγουδάμε και στο τέλος

ζωγραφίζουμε το σώμα μας και γράφουμε τον αριθμό 1

 
 
 
 

Παίζουμε στο διαδραστικό πίνακα παιχνίδια

από το εκπαιδευτικό λογισμικό kidepedia

και τον Τόμο 16 - Άνθρωπος

 
 
 
 

Τοποθετούμε τις εικόνες από τα εσωτερικά όργανα του σώματος στη σωστή θέση

αφού συμβουλευτούμε τον πίνακα αναφοράς

 
 
 
 

Σε ατομικό φύλλο εργασίας σχεδιάζουμε σε κάθε πρόσωπο

ό,τι και εμείς έχουμε από δύο φορές και γράφουμε τον αριθμό 2

 
 
 
 

Παίζουμε παιχνίδι αναγνώρισης των μελών του σώματος

Λέμε το όνομα του μέλους του σώματος που μας άγγιξε το φτερό

 
 
 
 

Παρατηρούμε δύο εικόνες κυκλαδικών ειδωλίων

από το ίδρυμα Γουλανδρή, σχολιάζουμε το φύλο τους,

το χρώμα τους, τί νιώθουν, τί ρούχα θα τους βάζαμε,

πώς είναι η στάση του σώματος τους, τί όνομα θα τους δίναμε

Το αναπαριστούμε με το σώμα μας και ένα άλλο παιδί

με κλειστά μάτια (αίσθηση αφής)

μαντεύει ποιό από τα δύο ειδώλια έχει σχηματιστεί

 

 
 

Μαθαίνουμε αινίγματα για το σώμα μας

και γράφουμε την απάντηση

 
 
 
 

Μετράμε το ύψος μας με κορδέλες από γκοφρέ χαρτί,

φτιάχνουμε τα προσωπάκια των εαυτών μας,

τα κολλάμε στις κορδέλες και συγκρίνουμε (ψηλός - κοντός)

Κολλάμε τα προσωπάκια που φτιάξαμε σε καλαμάκι

και παίζουμε κουκλοθέατρο

 
 
 
 

Εκφράζουμε τι μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια μας

και το ζωγραφίζουμε σε ατομικό φύλλο εργασίας

 
 
 
 

Μιλάμε για τις 5 αισθήσεις μας και παίζουμε παιχνίδι αφής

όπου με κλειστά μάτια προσπαθούμε να μαντέψουμε

τί βγάλαμε από την τυχερή σακούλα

Περιγράφουμε εάν είναι σκληρό, μαλακό, απαλό κ.τλ.

 
 
 
 

Φτιάχνουμε δαχτυλοφατσούλες...

 
 
 
 

Με αφορμή την

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία - 3 Δεκεμβρίου

διαβάζουμε το παραμύθι

"Η πριγκίπισσα Μέα και οι 4 Σωματοφύλακες", Μ. Πουπάλου

 

Χρησιμοποιούμε το υλικό του προγράμματος

ευαισθητοποίησης των παιδιών στα ΑΜΕΑ

"Η Βαλίτσα των Γενναίων"  - Μ. Πουπάλου, Δ. Εξηντάρη,

το οποίο στηρίζεται στην ιστορία της τυφλής πριγκίπισσας Μέας

που φυλακίζεται και τα παιδιά πρέπει να τη βοηθήσουν ταξιδεύοντας μ' ένα χαλί

και περνώντας από διάφορες δοκιμασίες...

  • Περνούν τη μονή γέφυρα

  • Γίνονται νάνοι και βρίσκουν το κλειδί της φυλακής περνώντας από ένα τούνελ

  • Φθάνουν στον βυθό της θάλασσας, στη Σειρήνα και φτιάχνουν το άλμπουμ της βάζοντας τις εικόνες στη σωστή σειρά

  • Ταΐζουν το πεινασμένο λιοντάρι